راهنمای خرید - پیشنهاد کادو

معرفی محصولات جدید بازار

راهنمای خرید - پیشنهاد کادو

معرفی محصولات جدید بازار

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به جرات می توان گفت بارداری مهم ترین دورانی است که شما باید لباس راحت به تن کنید. این مورد به ویژه برای نیمه پایینی بدن شما صادق است . از آنجایی که اولین چیزی که باید تغییر کند خط کمر است، طولی نخواهد کشی که لباس های قدیمی خود را در کمد بگذارید  و برای چند ماه از آنها استفاده نکنید.  بعضی روزها که به خصوص خسته هستید، حتی ممکن است احساس  کنید تحمل وزن  پارچه ها بر روی پاهای خود را ندارید.را که هر روزی که میگذرد وزن شما بیشتر می شود.می توان گفت  بهترین لباس های بارداری آنقدر نرم هستند که حتی در آخرین روزها نیز می توانید آنها را تحمل کنید.


 

این بدان معنا نیست که باید بیرون بروید و یک کمد لباس بارداری کاملاً جدید  و متنوع برای خود بخرید. به لطف رونق بازار شلوارهای لگ و شلوارهای ورزشی، این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی شلوار مناسب داشته باشید . اینکه می گوییم این شلوارها مناسب هستند  از این نظر که این مدل شلوار های حالت کشی داشته و فری سایز بوده و شما تا آنجا که به شما فشار وارد نشود می توانید از  آنها استفاده نمایید..

 

برای بهترین لباس بارداری، به پیراهن های نخی و سبک و کاملا گشاد تمرکز کنید و هرگز لباس های پلاستیکی و الیاف مصنوعی استفاده نکنید . چرا که این لباس ها باعث تعریق بیشتر در بدن شما می شوند. 

ار دیگر لباس های روزمره که خانم های باردار هنگام خرید باید توجه ویژه داشته باشند بلوز  های بارداری است که به شما  کمک می کنند در عین راحتی استایل شیک  و مناسبی در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه داشته باشید و اذیت نشوید. به این ترتیب نیازی نیست همیشه پیراهن گشاد بر تن کنید . می توانید بلوز های مدل بارداری با شلوارهای بارداری بغل کش و کمر کش ست کنید 

برای انتخاب پیراهن بارداری توجه به رنگ مهمترین فاکتور برای راحتی و خوش استایلی شماست. معمولا پیراهن های باردار در سایز بزرگ و گشاد راحی می شوند. بنابراین توجه به رنگ مناسب می تواند برای شما بسیار خوشایند باشد و حتی روحیه شما را تقویت کند.  

برای انتخاب زیباترین لباس های بارداری به سایت  گل بجین مراجعه کنید. 

منبع : forbe

 

  • مریم مختارزاد